السبت، 8 سبتمبر 2012

ايمن وزجة ابن عمته

يقول امن
00000
هاااااااااااى عملين اه
يارب ماتكونو نستونى انا ايمن
نحكى على طول
انا كنت عند عمتى اخت ابويا عندها ابنها متزوج بس هو مسافر ومراته دى ما تتوصفش خالص من الحلاوة اللى هى فيها
المهم انا وصلت بيت عمتى كان فى بلد جنب بلدنا وعمتى دى كانت بتحبنى اوى قعدنا واتغدينا وريحنا لحد المغرب عمتى قالتلى هتبيت عندنا قولتلها مش هينفع
قالتلى انا اتصلت بالبيت عندكم ومفيش مشكلة قولت ماشى لقيت زوجة ابن عمتى (زينب) بتقولى هتنام فى شقة ابن عمتك روح بقى علشان تغير هدومك
فروحت الشقة وكنت واخد الامور عادى ببساطة المهم طلعت وقعدت شويه لقيت باب الشقة بيتفتح لقتها زينب
قالتلى عامل اه استنى لما اجبلك الهدوم اللى هتلبسهاودخلت الاوضة وجابتلى الهدوم وقلتلى قوم غير علشان هنتعشى كمان شوية قولتلها حاضر
وغيرت هدومى ونزلت واتعشانا وكنت وانا قاعد اكل كنت باختلس النظرات لزينب وكل لما اشوفها القيها بتبص عليا بصراحة انا بدء تفكيرى ينشغل وحسيت انى الليلة دى مش هتعدى على خير ابدا المهم انا خلصت وتعمدت انى اروح على الشقة على طول
ومشيت ورحت الشقة قعدت امام الكمبيوتر اللى فى الشقة وفات حوالى عن ساعة ونص ولقيت زينب دخلة الشقة
سالتنى بتعمل اه
قولتلها مفيش على النت لقتها بتقولى ماشى ياعم اللى عنده نت ما يستناش الباقيين
قولتلها تقصدى اه
قالتلى لا ابدا مافيش
قولتلها لا فيه قالتلى شويه وهاجى اقعد معاك وقالتلى هخلص شغلة واجى نقعد مع بعض
انا بدات افكر بصراحة انا هعمل اه الليله دى المهم و قررت انى اناور واشوف ميتها اه وقولت انزل فلم سكس من على النت واشوف رد فعلها اه لما تشوفنى وانا بسمعه
وبعد نص ساعة خلتها تشوفنى وانا باسمع الفلم
ولقتها جايه من وراء ظهرى وتحسس باديها على كتفى انا عمل نفسى خايف وجيت قافل الفلم ووقفت ابصلها بخوف قالتلى فيه اه ماتخفش كنت قولى وانا اخليك انت اللى تعمل الافلام مش تتفرج عليها بصتليها وقولتلها انتى فى وعيك ولا.....................
قامت شدانى من التشيرت اللى منت لبسه وسحبتنى على الاوضة وقالتلى انت مكان ابن عمتك الليله دى ياكدة يا هروح اقول لعمتك قولتلها وعلى اه دا انا ابن عمتى وابن خالتى وجوز عمتى لو حبيتى
قالتلى هجهز نفسى واجيلك وراحت الاوضة التانية نص ساعه ولقتها دخلة عليا بقميص نوم لبنى وبريش وكانت زى القمر
رحت واقف قدمها وبدات ابوس فيها بشويش شوية وبدانا نحمى اخدتها على السرير ونزلت فيها بوس وفرك فى بزازها من فوق القميص
بعد شوية خلعتها القميص وبقت ملط قدامى انا اتهبلت من خسمها اللى كان يهبل بجد وبدات اخلع هدومى زى الاهبل وسبت الشورت ما خلعتهوش ونزلت فيها بوس
شويه ونزلت على بزازها اللى مش عيزين وصف مكورين والحلمتين يجنينو ومسبتهمش الا لما بقو ذى الدم من كتر المص ولحست جسمها كله ونزلت على كسها كان محلوق وكان بيلمع وبدات الحس فيه انا لحظت حاجة غريبة وانا بلحس فى كسها تاوهاتها كانت غريبة وحركة جسمها مش عادية وعلى ما يبدو انها مش بتسحمل اللحس فى كسها
بعد كدة هى شدتنى وبستها ووقفت
قامت هى وقعدت على الارض ونزلت الشورت وزبى كان فى القمة وكان شكله مش طبيعى بدات تلحس فيه وتمص زى المجنونة
بعد كدة جت شيلها وحطتها على طرف السرير وجيت مدخل زبى فى كسها كان ضيق وبدات ادخل زبى بشويش زى ما طلبت منى علشان كسها ما يتجرحش
كسها بدء يوسع وبدات ازود سرعة دخوله وخروجه وهى راحت لعالم تانى خالص مع التاوهات والصراخ ومش قادره واكتر ونيكنى ودخله وهموووووووووووووووت وااااااااااااااااااه لحد لما زبى خلاص كان هينفجر قولتلها اجبهم فين قالتلى جوه طقى نار كسى هموووووووووووووووووووت وجبتهم جوه وكسها كان هينفخر من كتر اللبن اللى نزل فيه
وفضلنا طول الليله دى مع بعض
نكتها تلت مرات من كسها ومره من طزها
وفى اليوم التانى اخدت منى رقم تلفونى وقالتلى لازم نكررها تانى قولتلها اكيد وبعد كدة مشيت انا على البيت والليلة دى هتفضل ذكرى طول عمرى
اتمنى اكون عجبتكم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق