الخميس، 13 سبتمبر 2012

قصة سارة


قصة سارة


هاى القصة دى حصلت بجد واتحكتلي وانا مش سدقت الا لما شفت بعينى......

ليا صديق اسمو (احمد) وكان خاطب واحدة اسمها (سارة) مخطوبين من فترة
سعات كانو بيقفو فى البلكونة بليل كان بيحصل سعات بيبوسو بعض وسعات تلامس
مع بعض وكمان سعات كتير وهما وقفين مع بعض فى البلكونة بيفضل احمد ماسك بزها
منغير ما حد ياخد بالو ويفضل يلعب فى
وفى مرة اختها دخلت عليهم البلكونة عادى
بس لحظت حجات عليهم اول ما بتخش البلكونة بيسيب بزها او سعات بيكون بيبوسها
المهم اختها دى اكبر منها ومش مرتبطة
وكانت مش مسدقة الى بيحصل دة وفى مرة
فضلت واقفة فى الاوضة الى فيها البلكونة لحد
ما احمد كان بيبوس اختها وبيمسك بزها وكدة
دخلت عليهم وقالت اية دة انتو بتعملو اية
انا هقول لبابا احمد اترجها انها مش تقول لابوها وكانت اختها سكتة مصدومة من الموقف وكانت خيفة من اختها وفضلت سكتة
واحمد بيحايل اختها انها مش تقول لابوها
وقال ليها دى اخر مرة انى هعمل كدة وخلاص سمحينى ومى احمد من البيت....
وبعد كدة دخلت سارة الاوضة بتعتها اكيد خيفة ومش ليها وش تبص لاختها وفى منتصف الليل دخلت اخت سارة الاوضة بتعتها وكانت عملة نفسها نيمة فضلت اختها شوية فى الاوضة بصلها وهيا نايمة وبعدين خرجت
وتناى يوم الصبح قالت ليها اختها على فكرة انا هقول لبابا واكيد هيضربك علقة تمام و**** اعلم بقى هيعمل اية مع خطيبك احمد لما يعرف بكدة ردت سارة عليها علشان خطرى بلاش احمد بيحبنى وانا بحبو ونفسنا نخش بقى وانتى عرفة انو لسة بيجهز فى الشقة وادمو سنة بلاش احنا كنا بنصبر بعض
وبلاش تقولى لبابا والى انتى عيزاة انا ادهولك .. ردت اختها وقالت لا انا عيزاكى فى حاجة تانية بليل هقولك عليها مش تنامى استنينى لما اجيلك الاوضة بليل.......
وفعلا سارة مش نامت وفضلت مستنية وعيزة تعرف اختها عيزة اية ودخلت اختها الاوضة وكانت لبسة قميص نوم احمر ومش لبسة حاجة تحتية خالص وكان مبين كل معالم جسمها صدرها الجميل وكسها الجميل الناعم
وكان شعر كسها خفيف وقالت لاختها سارة انتى عرفة انا عيزة اية ردت سار لا مش اعرف قالت انا عيزة احمد ينيكنى بس مش من كسى ينكنى من طيظى وانتى عرفة الباقى ردت سارة اية انتى اتجننتى ثالت اختها خلاص انا هقول لبابا ردت سارة لا بس بلاش الموضوع دة قالت لا انا تعبانة ومستحملة ومش عرفة اصبر نفسى.......
ردت سارة طيب انا هسال احمد وهرد عليكى
قالت اختها ماشى انا مستنية اتصلى بية بكرة الصبح وعرفية يا اما كدة لهقول لبابا....
واتصلت باحمد الصبح احمد استغرب الموضوع قالتلو طيب اية العمل رد عليها قلها طيب انا هاجى النهاردة بليل وكلمها وفلا احمد جالهم البيت وقابل اختها وادام خطبتو قالت اختها احمد بجد انا تعبانة بس انا عيزاك تصبرنى مش اكتر مش طلبة منك انك تنيكنى بجد ياكدة يهقول لبابا قلت اية رد احمد قلها طيب ازاى وفين قالت يوم الخميس الى جاى بابا وماما هيخرجو ريحين فرح وهيخدونا معاهم احنا هنتحجج ومش هنروح هنقول اننا تعبنين ومش هنروح هنتصل بيك اول ما يمشو قال اوكى...........................
وجاء اليوم اتصلو فعلا باحمد الساعة 9بليل
وراح احمد وخبط على الباب وفتحت سارة وكانت لبسة بجامة نوم عادية ودخل احمد وقعد شوية سارة قلتلو انت بجد هتعمل مع اختى كدة قال طيب اعمل اية بس قالتلو قلها انك تعبان ومش قادر وشوية اختها نادت عليها
وراحت سارة تشوف اختها عيزة اية وخرجو هما الاتنين من الاوضة وكانت اخت سارة لبسة قميص نوم اسود وتحتية السنتيان اسود والكلوت كمان اسود احمد اول ما شاف المنظر مكنش مسدق قالتلو تعال يلا فى الاوضة قلها بس انا تعبان النهاردة ومش هينفع قالت طيب لو هتعمل كدة مع سارة هتبقى بردو تعبان قالت لسارة اقلعى هدومك ورفضت سارة راحت مقلعها الهدوم بلعفية واحمد اول مشاف جسم سارة خطبتو زبو وقف ودة اول مرة يشوف جسم خطبتو وفضلت اختها تلعب فى بزاز اختها وسارة طبعا راحت خالص وفضلت تلحس فى كس سارة وتلعب فى بظرها احمد مكنش قادر قالت اخت سارة اية زبك وقف ولا لسة ولا اجى امصهولك راحت فتحالو السوستة بتاعت البنطلون وطلعت زبو ومصتلو شوية وقالت لسارة تعالى شوفى زب احمد خطيبك جميل اد اية يا بختك يا سارة تعالى مصى علشان يقف كمان علشان ينكنى رفضت سارة وجريت على الاوضة بتعتها
فضلت اختهاتمص فى زب احمد لحمد ما احمر على الاخر وقامت تقلع هدومها اخ واخ على جسمها كان اجمل من جسم سارة اختها راحت تلعب فى بززها وتقول احمد يلا العبلى فى كسى وبزازى احمد فضل يمصلها فى بززها ويلحسلها وبيلعب فى بظرها وكانت عمالة تصوت وتقول يلا يا حمد دخلو انا مش قدرة دخلو خلية يهدينى انا مش قادرة دخلو يا حبيبى دخلو اوى انا مش قادرة احمد قلها لا انا مش هدخلو الا لما تكون سارة واقفة وشيفة وكمان تعمل معانا قالت حاضر انا هجباهلك ودخلت الاوضة وجابت سارة اختها وراحت نيمة على بطنها فى وضع الكلب وقالتلو يلا حطو فى طيظى دخلو يلا احمد دخلو فى طظها وفضل ينيكها فى طظها وهيا عمالة تصرخ وتقول اةةةةة اوى اوى كمان حطو فى كسى انا مش قادرة حطو يا قلبى انا مش قدرة ريحنى اةةةةةة اى اى اىىىى انا مش قادرة احمد انتهز الفرصة وراح على سارة وحط زبو بين بززها وقال لسارة يلا يا حبيبتى زبى اهو الى انتى كنتى عيزة تشوفة مصى واعملى الىا انتى عيزاة فضلت سارة تمص زبو وختها كانت عمالة تلعب فى كس سارة وتلعب فى بززها وراحت اختها مسكة زبو وقالت لسارة يلا نامى واعملى زى خلية يدخلو طيظك ويهديكى زى يا حبيبتى وفضل احمد ينيك سارة من طظها ولما خلص دخل الحمام اتشطف وقل لاخت سارة عيزة حاجة تانى انا همشى كدة انتى مش ليكى حاجة عندى خلاص الى انتى عيزاة انا عملو ردت قالتو ماشى خلاص ومشى احمد ...
وفضل احمد مش بيجى البيت عند خطبتو شهر كامل وكل ما يتصلو بية يقول انو وراة شغل ولما يخلص هيبقى يجى
وفى يوم دخلت اخت سارة عليها وهيا نيمة صحتها من النوم قالت ليها يلا انا تعبانة يلا ننيك بعض قالت ازاى قالت تعالى بس خلعو الهدوم خالص وفضلو يمصو فى بزاز بعض ويلعبو ويمصو فى كساس بعض ومن اليوم دة كانو كل يوم بينيكو بعض لحد ما احمد راح البيت عندهم وسارة حكتلو كل حاجة وبيعملو اية وكدة ...
وعلى فكرة القصة دى كلها انا سمعها من احمد وبجد حصل وبيحصل لحد دلوقتى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق