الجمعة، 7 سبتمبر 2012

قصص بنت عندها 11 سنه

قصتي هيا كان عمري 11 عام كنت في الصف الخامس الابتدائي كانت مدرستي تبعد عن البيت بمسافة لا تقل عن نوص ساعة بالسيارة وما كان غير اوتوبيس واحد فقد ياتي كل سعتين المهم لما بيجي الاوتوبيس ده كل المدرسة بتركب فبيكون مزدحم جدا لدرجة ان كل بنت تاخد صديقتها على حجرها وفي منهم بيخدوا شنطهم على حجرهم المهم راجل كبير عمرة لا يقل عن 40 عام طيب جدا لانة صعبت علية من وقفتي قالي تعالي يا عسل على حجر عمو قلتلك اشكرك يا عمو كنت على نيتي جدا لبس المدرسة هو جرفت وقميص بامبي وجيب قصير جدا فوق الركب بمسافة ولحظت يتحسس بيدة على فخدي ويقول لي انا امسكك علشان مش تتزحلقي من على رجلي وانا اقولة شكرا يا عمو وهو يمسكني من فخدي ويفعص جامد لحد ما قلت آآآه آآآه عمو براحة قالي حاضر رفع يدة لفوق عند كسي وفضل يحرك صوباعو خضني قالي ادة
اللباس نيلون في الصيف غلط حببتي انا زي بابا واخاف عليكي اقلعية حببتي غلط ومتخفيش محدش هيشوفيك صدقتة لاني على نياتي لقيتة بيفتح السوستة بتاعت بنطلونة مخدتش في بالي وفضلت اتفرج من الشباك لقيتة طلع زبة واقف جداااااااااااا وخباة بايدة وقالي حببتي رجلي تعبت جدا تعالى لفوق شوية وانا بقول علشان اعدل نفسي لقيتة بيرفعلي الجيب بتاعي وبيقولي هوي نفسيك الجو حار سبتة عادي .... وفجأة .... حسيت بزبة يحوك في طيزي من طيظي لحد كسي مسح مسح قلتلة اية يا عمو في اية قالي حببتي انتي مبسوطة كدة؟ قلتلة اه قالي خلاص اية رائيك حببتي اعملك كدة من قدام قلتلة اوك قالي قومي كأنك بتعدلي نفسيك وارفعي الجيب وانا احطوا من قدام المهم سمعت كلامة وجيت اقعد وجعني جدا وقلي معلش حببتي استحملي استحملت لقيتة طلع منديل ومسح دم خارج من كسي مكنتش اعرف ان ده الغشاء كان بيقولي معلش تعويرة بسيطة حببتي دخل زبة في كسي كلوووووووووو مع مطبات الاوتوبيس فضل يدخل ويخروج لحد ما نزل مياة كدة كتير ساخنة واداني 50 جنية وقالي هاتي حاجة حلوة حبيبت عمو ونزلت!!!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق