الخميس، 13 سبتمبر 2012

ايهاب الديوث وزوجته


انا ايهاب عندي 27 سنة متجوز من 3 سنين , تبتدي قصتي من و انا عندي 18 سنة ,, لما كنت طالع السلم و داخل البيت لقيت عم يحيي البواب خارج من جوه و هوا متسربع كده و دي كانت اول مره اشوفه جوه اليت دخلت جوه لقيت اختي بس الي موجوده دي حاجه انا استغربتلها اوي , قولتلها هوا عم يحي كان هنا بيعمل ايه قالتلي هوا طلع عشان انا ناديتو عشان اديلو الحاجات الي احنا عايزنها ,, الموضوع مدخلش دماغي بس عديتها لاني حسيت بشعرو حلو اوي لما اتهخيلقي ان البواب كان مع اختي لوحدهم ,, بعديها بكام يوم كنت طالع اليت لقيت اودت البواب مقفوله هوا عادي بس مش عارف ايه الي خلاني اروح و افتح الباب ,, اول ما فتحت الباب اتصدمت من الي شوفتو لقيت اختي موجوده عندو و قالعه البنطلون و هوا موطي و حاطط وشو في طيزها بيلحس في طيزها ... انا اول ما شوفت المنظر حسيت بنفس الشعور الحلو الي حسيت بيه المره الي فاتت بس المرادي كان احلي بكتير بس مكلمتش 10 ثواني كانو هما اخدو بالهم مني قامت اختي لبسه البنطلون علي طول و قالتلي انا نزلتلو بس عشان يديني الحقنه ,, انا معرفتش ارد عليها غير اني اقولها خلاص خلاص اطلعي انت فوق ,, بعديها بيومين كان البواب ماشي من البيت ,, بس و من ساعتها مبشوفش اي حاجه تانيه زاي كده مع اختي
كبرت انا و اتجوزت و انا عندي 24 سنة من واحده عاديه مش جميه اوي بس عنها انوئه مشفتهاش عند حد قبل كده ,, جسمها جامد جدا هيا بيسضه و تخينه سنة بسيطه , طيزها من النوع الي هيا خارجه لبره سنة و بزازها كانها بترضع من 10 سنين ,, من اول ما اتجوزتها و انا بمتع نفسي بيها باقصي درجه بس بحس ساعات انها مبتتمتعش مني ,,
في يوم من الايام كنت انا وهيا مشيين بنشتري هدوم و هيا كانت لبسه بنطلون جينز ضيق جدااا لدرجه ان الي كان يركز كان ممكن يشوف حدود كسها ,, و بلوزه سوده ضيقه و مبينه فلقه بزازها و جزء منن بزبزها ,, كنا موجودين في مول في وسط البلد و الشباب كلهم عمالين يبصوا عليها و عنيهم هتطلع عليها و هيا في قمه سعادتها لما بتلاقي حد بيبص عليها ,, روحنا و قعدنت مع بعض قالتلي يا ايهاب انا عايزاك في حاجه هوا انت ليه النهارده مكنتش متضايق لما الناس كانو بيبصوا عليهنا ,, انا استغربت و معرفتش ارد عليها غير اني اقولها عادي يا حبيبتي الي عايز يبص يبص المهم انك ملكي ,, هبا مدخلش دماغها المكلام ده قالتلي ولا انت بتحب ان الناس يبثو عليا ,, قولتها بصراخه دي حاجه انا كنت عايز اقولهالك من زمان انا بحب اوب لما الناس بتفضل تبص عليكي و لما حد بيلمس طيزك و انت مشيه ,, هيا مبينتش اي تاثير من الكلام غير انها قالتلي ماشي يا حبيبي انا هخلي الناس يفضلو يبصوا عليا عشان انت تتمتع انت تامر يا حبيبي ,,
بعد ما اتكلمنا مع بعض بحوالي اسبوع كده كنت انا طالع السلم لقيت المكوجي نازل من الشقه ,, قولتلو جيبت الحاجات اتلهوج في الكلام و قالي اه اه جبتهم ,, انا استغربت من لهوجتو بس قولت عادي ,, طلعت الشقه لقيت مراتي لبسه روب و بتربطه !! انا استغربت و قولتلها انتي بتعملي ايه ؟ انتي كنت لبسه ايه لما المكوجي جيه ؟؟ ماهو يا انتي كنتي لبسه الروب ياما كنت لبسه الي تحت الروب .. و ريني كده ايه الي تحت الروب بفتح الروب لقيتها مش لبسه حاجه غير السنتيان و الكلوت !! ,, قولتلها رودي عليا بقي ,, قالتلي انا كنت لبسه الروب اصو جيه و كنت مفكراك انت ,, طب ينفع هوا يشوفك كده ؟؟ ,, مش انت قولتلي يا حبيبي انك بتحبني لما الناس يبصولي ,, اه يبصولك و انا اود*** مش و انا مش موجود .. طب هوا عمل حاجه ,, قلك حاجه ؟؟ ,, اتلهوجت ,, لا لا مقلش وو لا عمل سابلي الحاجات و مشي علي طول ... طبعا الموضوع بالنسبالي معاداش بالساهل كده انا قولت ممكن يكون حصل حاجه ..
اليوم الي بعده علي طول هيا قالتلي انها نازله رايحه لواحده صاحبتها انا عارفها ,, لبست و نزلت كانت لبسه ضيق اوي كالعاده ,, المهم انا نزلت وراها عادي عشان اشوف و هيا ماشيه لوحها الناس هتعملها ايه ,, كنت بفرح اوي كل ما هيا تتعاكس او حد يلمسها و عامل فيها مش اخد بالو ,, انا كنت ماشي وراها علي اساس اني هشوف هيا رايحه فين و في نفس الوقت اشوفها و هيا بتتعاكس مره واحده الشغل كلموني و مانو عيزني في حاجه مهمه اوي ,, مشيت و رحت الشغل و انا في الشغل مش عارف ليه جالي شعور انها مش عند صخبتها , كلمتاها بقولها اننتي فين ناو رادت عليا و هيا بتنهج ان هيا عند منار صحبتها ,, استغربت من انها بتنهج قولتها انتي بتنهج ليه قالتي انا كنت بطلع السلم ,, الموضوع قلقني بصراحه كلمت انا منار مردتش عليا ,, اتصلت بالبيت راد عليا جوزها قالي مراتك مجتش و ان منار مسافره من اسبوع عند اهلها !! ,, طبعا انا اتاكدت انها مع واحد لاني كنت من فتره بشك في الموضوع ده من تصرفتها ,, بس مردتش اعملها حاجه لاني اخدتها فرضه اني اضوفها و هيا بتتناك اودامي ,, روحت انا اليت و استنتها ,, اول ما جت كانت تعبانه قولتلها ايه مالك قالتلي لا مفيش اصلي لفيت كتير النهارده انا و منار ,, اه تمام تمام ,, طب تعالي يا حبيبتي ننام ,, و انا بنكها جاي ادخل زوبري في كوسها لقيتو مبلول جاهز و واسع .. قولتلها ايه ده ,, ( كنت عايزها تقول اي حاجه عشان نتكلم في الموضوع ده ) ,, قالتلي لا مفيش اصلي بصراحه النهارده و انا راكبه الاتوبيس واحد ركب ورايه و فضل يحك ضبرو علي طيزي فا انا هجت و كسي نزل ,, و اكيد يا حبيبي دي حاجه هتبسطك مش كده .. انا طبعا هيجت من الكلام ده بس كنت متاكد او مش صح ,, اه طبعا تبسطني يا حبيبتي لما حد يهيج عليكي ,, و نكتها و انا بنكها قولتها تعرفي انا نفسي في ايه ,, قالتلي ايه؟؟ قولتها نفسي اشوف حد بيبعبصك و بيقفشلك قودامي كده و بيقلعك بس .. ( انا قولت اجيبها بالتدريج ) ,, قالتلي يااااه يا حبيبي انا قولتلك انت تامر انا اعملك الي انت عيزه , انا استغربت من رد فعلها بس قولت عادي ,, قولتها بس علي شرط حد ميكونش عارفنا و يكون اسود خال اسمر يعني ,, لاني نفسي اشوفك مع حد اسود و انت بيضه كده ..( انا كنت عارف ان اكيد محدش هيقلعها و يسبها اكيد هينكها ) ,, قولتها بس المشكله هنجيب حد ازاي و ازاي نخليه يسكت اكيد هيطلب حاجه ,, قالتلي سيبها بظروفها ,, المهم انا خلصت نيك و قالتلي فكر انت في واحد و انا هفكر في واحد و نبقي نحدد بكره قولتلها ماشي هيا نامت وانا معرفتش انام عمال اتخيلها و هيا بتتناك اودامي !!!
انا فكرت في الحلاق الي عندنا في الشارع اصلي كنت بشوفو هايج عليها اوي اوي و كذا مره الاحظ انو بيمسك بتاعو اول ما هيا بتعدي بس اودامو و مره بعبصها و هيا مشيه بس هيا مقلتليش انا الي شفتها و عملت مش اخد بالي ,,,, صحيت هيا اليوم الي بعدو و قالتلي انا فكرت و لقيت ان احمد الحلاق هوا انسب واحد اهو اسود ,, قولتها هوا ده الي انا فكرت فيه ,, قالتلي بس المشكله نجيبو ازاي ؟؟ ,, قولتلها دي اسهل حاجه انتي تهيجيه علي الاخر و ساعتها انا هكلمو ,,, لبست انا ونزلت اعدت عند الحلاق علي اساس اني هحلق ,, بعديها ب10 دقايق لقتها جايه و دخله المحل كانت لبسه بلوزه حمره مبينه نص سدرها و الفلقه كلها بينه بتاعت بزازها و لبسه بنطلون اسود استرتش !! ,, دخلت المحل مكنش فيه غيري انا و الحلاق هوا اول ما شفها مصدقش نفسو و قالا اهلا تامري بايه يا جميل و عينو مش عيزه تتشال من علي بزازها قالتلو عندك فكه 10 قالها حتي لو مفيش اعملت 10 ,, ساعتها انا تمام هوا بيسهلها علي نفسو .. قما اعد علي مكتب و بيطلع الفولس قامت هيا موطيه بتبص علي الدرج قامت بزازها كلها بانت اول ما بانت هوا وقت و بيدهيا الفلوس قامت هيا عملت فيها بتعدل الجزمه و موطيه و راحت خبطه ايدو علي بزازها ,, هوا مصدقش نفسو و قامت مشيه ,, اول ما مشيت جاه دوري انا بقي ,, قولتلو ايه رايك فيها ,, هوا استغرب بس قالي ايه ده يا عم دي فجره دا انا هموت عليها من زمااااااااان قولتلو عايز تنيكها ,, الي انيكها دا انا هفشخها ,, قولتلو بس علي شرط دي بنت خالتي (دحكت عليه عشان ميفضحناش ) شرط انك تقلعها هدومها بس و تقفش لها بس مش تنيكها بس لو هيا اتمتعت هتخليك تنيكها ,, قالي يابا دا انا نفسي بس المسها ساعتها انا هتمتع ,, قام هوا قافل المحل و جيه معايا كنت انا عامل حسابي في شقه بعيد عن المنطقه و كانت هيا لبسه بيبي دول اسود في احمر اول ما دخلنا قام قالها يااااه دا انا هموت عليكي من زماان اوي ,, و قام بيسها في بوقها و فضل يبوسها في كل جسمها و ابتي يقلعها هدومها و هيا برضو بتقلعو هدومو و انا في قمه سعادتي و هيجاني ,, بعد ما قالعو قالها ايه متمتعه ولا لا قالتلو اه قالي شوفت ,, قامت هيا مسكه بتاعو فضلت تمص فيه لحد منزل في بقها و قام رافعها و فضل يلحس في كسها كتير اوي و نيمها علي السري و كمل لحس في بقيت جسمها لحد مقلبها علي ظهرها و قااال ياااه هيا دي الطيز الي كان نفسي فيها من زمااااااان و قام مدخل بتاعو و فضل ينيييك و هيا عماله تقووول ااااه اااه اااهه و في قمه متعتها و انا عمال اصور و العب في بتاعي ,, ز هوا بينيك في طيزها و بيقفش في بزازها من اودام ,, لحد منزل في طيزها و قام قالبها تاني و فضل يبسها في بقها و دخل بتعو في كسها دا بعد م فضل يمشيه علي كسها كتير و هيا عماله تقولو دخلو بسرعه انا مش قادره و اول ما دخلو سوطط اوووي و قالت يااااه كان نفسي في زوبر جديد من زماان لجد ز هوا عمال يطلع و ينزل لحد ما جابهم في كسها و نام فوقيها بتاع 5 دقايف و قامو استحمو مع بعض و مشي ...
و من ساعتها و احنا كل اسبوع بنجيب واحد ينيك مراتي علي اساس انها مش مراتي ,, يلا بقي سلام عشان الحق انزل اجيبلها واحد عشان هيا بتنده دلوقتي عيزه تتناك .....

هناك 3 تعليقات:

  1. انا زبري واقف و عايز اجرب مع مراتك midi_bido81@yahoo.com

    ردحذف
  2. انا اسمى شادى بحب الجنس اوى اوى وبحب اتناك قدام الستات وبلبس حريمى وامص كتير وبحب ابلع اللبن واعمل بيه ماسك وبحب اشوف اللبن وهوا بيخرج من طيزى بعد ما اشبع نيك انا ممحون اوى اوى وبخدم السرير بحرفنة زى الست المومس واحسن كمان .01284686603

    ردحذف
    الردود
    1. شادي حبيبي انا زبي وقف لما سمعت غنجك وبحب الولد الي بيلبس حريمي وبينتاك انا بس زبي كبير مش عارف تستحمله ولا لا اذا اه هي اميلي najiot@gmail.com

      حذف