الخميس، 13 سبتمبر 2012

ميزو مع خطيبتو وامها واخوتها 00 حقيقة مش خيال


انا اسمي ميزو عندي 25 سنه خطبت تقريبا من سنه واحده عندها 18 سنه شكلها متوسط بس جسم متناسق بزاز واقفه وطيز واففه واجمد حاجه فيها شفايفها واسمها منار وامها اسمها ناديه عندها 45 سنه تقريبا بس مزه جامده نيك نفس جسم بنتها بس علي اكبر شويه ده غير اخوات خطيبتي واحده متجوزه عندها 28 سنه ودي اسمها اماني وواحده تانيه اسمها ناهد عندها 24 سنه ودي نفسها تجوز باي طريقه هي شكلها بصراحه وحش بس ياجماعه عليها طياز انا ماشوفتهاش علي حد قبل كده المهم انا في اول الخطوبه وكانت خطوبة صالونات قعدت مع خطيبتي اللي هي منار كام اسبوع كده نتعرف لحد ماروحت مره بس روحت بدري لقيت خطيبتي بتستحمي دخلت قعدت في المكان اللي بقعد فيه علي طول شويه ودخلت عليه اختها ناهد اللي مش متجوزه ولابسه جلابيه هتتفرتك من علي طيزها وجابتلي عصير ووقفت تتكلم معايا بس كانت حركتها مش مظبوطه وعماله تعض علي شفايفها وتشد الجلابيه قوي من علي بزازها من قدام وبعدين راحت طالعه علي السرير عشان تقفل الشباك اللي في الوضه اللي فيها وهي طلعه عملت الوضع الكلابي انا ساعتها خلاص زبري كان هينفجر وهي نازله من علي السرير رجليها كلها بانت ياجماعه رجليها بيضه زي القشطه ومدوره ومالهاش حل وسالتني انت بتفهم في الكمبيوتر قلتلها قالتلي طيب في يوم تاني نبقي نشوف الكمبيوتر بتاعي تعبان من ايه وعايزاك تريحو علي الاخر قولتلها من عنيه الاتنين انا هاريح انتي والكمبيوتر قعدت تضحك وخرجت المهم اليوم خلص علي كده ومشيت بعد ماقعدت مع خطيبتي بعديها بكام يوم لاقيتها ناهد بتكلمني الصبح وبتقوللي ماتيجي دلوقتي وتشوف الكمبيوتر قولتلها خلاص انا جاي طيب مين اللي عندك قالتلي انا وامي بس المهم روحت دخلت سلمت علي حماتي وعلي ناهد ودخلنا انا وهي الاوضه وحماتي قالتلي انا داخله استحمي دخلت انا وناهد شغلت الكمبيوتر فعلا كان في مشكله بس انا حليتها وقعدنا نتكلم شويه وبتقوللي انت عامل ايه مع خطيبتك قولتلها اديها ماشيه وانا بتكلم معاها لالقيتها مره واحده راحت نايمه علي السرير وحطت رجل علي رجل وانا قاعد قدمها كل رجليها بانت وكانت لابسه كيلوت لونه ازرق بيلمع لحد دلوقتي مش قادر انساه المهم انا تنحت من المنظر وقعدت ابص قالتلي انت بتبص علي ايه احترم نفسك المهم مكملتش الكلمه روحت هاجم علي رجليها وهي تقوللي طيب اصبر امي هنا مش هينفع وانا في عالم تاني لحد ماوصلت لكسها كان في شوية شعر صغيرين بس كان حتة كس ياجماعه احمر وشفايف كسها كانت منفوخه وقعدت الحس فيه ونسينا الدنيا باللي فيها وهي نزلت مرتين وانا بالحس كل ده وانا مقلعتش اي حاجه المهم في وسط ماحنا في عز النشوه مين اللي دخل علينا طبعا هاتقولو امها لا مش امها وهتعرفو مين اللي دخل علينا المره الجايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق