الثلاثاء، 11 سبتمبر 2012

ناكـ زوجتي وقطعها نيكــ بمساعدتي


هاي ياجماعة
انا اسمي حسين وزوجتي جسمها جميييييل جدا وانا بقالي فترة مقتنع بان المتعة الحقيقية في ان واحد تاني ينيك مراتي قدامي.
المهم دورت علي النت وطبعا لقيت شباب كتيرة عايزة تشاركني النيك في مراتي.
في يوم بالليل وانا قاعد علي النت كلمت واحد وكان شكله جد وكلمني بالموبيل ووريته مراتيوهي نايمة بالفيديو كول وفضل فاتح معي علي الموبيل لغاية لما نكتها قدامه وهي متعرفش.
المهم اتفقت معاه انه ييجي عندي يوم الخميس التالي بالليل علي انه صاحبي ومن غير ما اقول ليها
وهي كانت لابسة قميص نوم شفاف وقصير جداا ومن غير اي حاجة تحته واتاكدت بنفسي انها مش لابسة اي حاجة خالص وهيجتها اول ما هو رن ليا علي الموبيل واديتهات 3 كاسات ويسكي عشان تبقي تايهة وخليتها خلاص هاتموت لو ماتناكتش الان وتركتها ورحت فتحت ليه الباب وتركته في الصالون وروحت لزوجتي لقيتها بحجرة النوم .
قلتلها تيجي تعمل لينا شاي وقلتلها البسي بس روب وطلعته ليها من الدولاب وخرجتها وقلت ليها تعالي ده صاحبي ورحت ليها جايبها من دراعها ودخلتها علي صديقي وقعدتها جنبي وهي بتتطوح بعض الشيء .
المهم وهي جنبي حطيت ايدي علي كتفها وضميتها اليا وهي تنظر اليا فمديت ايدي اكتر وحطيت ايدي علي ظهرها ونزلت لغاية طيزها وفضلت ادعك لغاية ماحسيت انها ساحت فقربت منها اكتر ومديت ايدي وحطيتها علي فخدها وفضلت ادعك لغاية لما انحسر الروب عن قميص النوم وظهر فخدخا عاري وكمان ظهر صدرها من القميص فحطيت ايدي علي صدرها وفضلت ادعك فيها قدام صاجبي وبدأت ابوس فيها قدامه وهي اتسطلت علي الاخر وبدأت احضنها وادعك صدرها الشمال وهي مبتقدرش تمسك نفسها اول ما المس صدرها وهي دي نقطعة ضعفها عموما.
وبدأت تتاوه من اللذة وفتحت بنطلوني وطلعت زبي ولقيت صاحبي قرب مننا وقعد جنبها وبدأ يدعك في صدرها التاني وهي متلذذه وطلع زبه وحط ايدها عليه وفضلت مسكاه وبدأن نقلعها احنا الاتنين ملابسها لغاية لما بقت من غير اي هدوم وبدأ هي في نيكها وانا دخلت ليه زبه في كسها وناكها لغاية لما اللبن بتاعه غرق كسها وخرج بره بين وراكها وانا اديتها زبي تمصه وهي بتتناك من صاحبي لغاية لما خلاص تعبت هي من كتر مانزلت وارتمت علي الكنبه ونامت وصاحبي دخل احد دش وخرج واتفقنا اننا نكرر مافعلناه .

هناك 8 تعليقات:

  1. انا جد جدااا مش جد وبس
    وعايز اعمل نفس العمله صاحبك بس فى سريه تامه

    ردحذف
  2. انا جد جدااا مش جد وبس
    وعايز اعمل نفس العمله صاحبك بس فى سريه تامه

    ردحذف
  3. انا موجود لو تحب انيك زوجتك هدا رقمي 0923002193

    ردحذف
  4. انا نفسي حد يجي ينيك مراتي معايا

    ردحذف
  5. وشو احاسك في حالة دي

    ردحذف